klantenservice
veelgestelde vragen
algemeen
- Hoe kan ik mijn dekking wijzigen?
- Maakt het voor de premie van mijn brommer-, auto- of woonpolis uit waar ik woon?
- Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met de verzekering?
- Is het mogelijk om mijn premie in termijnen te betalen?
- Ik woon in Belgie. Kan ik ook een verzekering bij HEMA afsluiten?
- De eerste factuur is veel hoger dan ik heb berekend op de website. Hoe kan dat?
- De premie is nog niet afgeschreven. Ben ik wel verzekerd?
- Ben ik na het aanvragen van de verzekering direct verzekerd?
- Ik ga verhuizen. Hoe geef ik de wijzigingen door?
- Hoe kan ik HEMA Verzekeringen telefonisch bereiken?
- Ik heb een verkeerde ingangsdatum gekozen. Kan ik dit nog aanpassen?
- Hoe dien ik een klacht in?
- Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik de activeringsmail niet heb ontvangen?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd voor mijn online polismap, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als ik de activeringsmail niet heb ontvangen?
- Het inloggen in mijn online polismap lukt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd voor mijn online polismap, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?
- Wanneer gaat mijn verzekering in?
- Wat is de opzegtermijn voor een verzekering?
- Wat is de looptijd van een verzekeringscontract?
facturen
- Ik heb nog geen factuur ontvangen voor mijn verzekeringspremie. Hoe kan dit?
- Ik wil niet betalen per automatische incasso. Kan ik ook op een andere manier de premie betalen?
- Waarom staan er poliskosten op de factuur?
- Ik heb meerdere verzekeringen, maar er staat maar een bedrag op mijn bankafschrift. Klopt dit wel?
- Kan ik het rekeningnummer waarvan de premie wordt geincasseerd wijzigen?
- Wanneer wordt de premie geincasseerd?
- Waarom staat er assurantiebelasting op de factuur?
- De automatische incasso is mislukt. Hoe kan ik alsnog de premie betalen?
- De incasso voor de premie is niet gelukt, omdat het bankrekeningnummer verkeerd is. Wat moet ik nu doen?
- De incasso voor de premie is niet gelukt. Wat moet ik nu doen?
schade
- Wat moet ik doen bij schade?
- Hoe kan ik een schade melden?
- Ik heb schade bij iemand anders gemaakt, wat moet ik nu doen?
- Ik heb schade en mijn auto moet weggesleept worden, welk nummer moet ik bellen?
- Ik heb schade aan mijn auto, waar kan ik hem laten repareren?
- Mijn fiets is gestolen. Wat moet ik doen?
- Ik heb een ongeval gehad. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb schade aan mijn motor. Wat moet ik nu doen?
- Hoe kan ik, nadat ik de schade al heb gemeld, achteraf nog extra nota's indienen?
polismap
- Ik wil mijn emailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
- Bij het inloggen in mijn online polismap krijg ik de melding dat mijn account niet actief is. Wat moet ik doen?
- Het activeren van mijn polismap lukt niet. Wat moet ik doen?
- Het inloggen in de online polismap lukt niet. Wat moet ik doen?
- Mijn inlognaam / e-mailadres wordt niet herkend. Wat moet ik nu doen?
- Ik ben mijn wachtwoord voor de online polismap vergeten
- Ik wil mijn online polismap delen met mijn partner. Hoe doe ik dit?
- Ik heb de activatielink niet ontvangen. Wat moet ik doen?
- Wat is een online polismap?
- Hoe krijg ik een online polismap?
- Wat kost een online polismap?
- Is mijn online polismap veilig?
- Ontvang ik mijn polisblad thuis per post?
- Kan ik mijn polis thuisgestuurd krijgen?
- Hoe activeer ik mijn online polismap?
- Hoe wijzig ik mijn adres?
- Wat is mijn polisnummer?
- Wat kan ik allemaal doen met mijn online polismap?
- Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
- Ik heb mijn polis niet thuisgestuurd gekregen. Klopt dat?