8.4

ongevallenverzekering scoort gemiddeld een

Dit is het gemiddelde cijfer uit 1421 beoordelingen

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat je de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en je ervaringen te delen. En eh.. als je juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Geef jouw mening Bekijk ongevallenverzekering

lees de beoordelingen van onze klanten

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Mevr. dworkin,

2 jaren geleden

10

"I have had Hema insurance for 2 other dogs. I have had no problems with the payments and it it easy to contact the insurance with any questionsI might have."

w den Breejen

2 jaren geleden

10

"Schade afhandeling van mijn auto keurig en snel geregeld, ook de website is overzichtelijk en duidelijk."

Mevr. Semp

2 jaren geleden

8

"hema vertrouwd en eerlijk . Snel met uitbetalen."

Anoniem

2 jaren geleden

2

"Ronduit een slechte verzekeraar!! Slechte service en nergens toe bereid!! Telefonisch contact is niet mogelijk, alleen per mail zou deze verzekering ook dan echt niet aanraden!!"

JORDI

2 jaren geleden

2

"Motorverzekering bij de Hema afgesloten, wilde deze per direct in laten gaan maar door een fout gaat deze nu per volgend jaar augustus in Hema doet onwijs moeilijk om je te helpen, eigenlijk doen ze niks voor je en kaatsen ze het probleem gewoon weer naar je terug!! Slechte verzekeraar en een hele slechte service, ik raad je daarom ook echt af om hier een verzekering bij af te sluiten. Komt er ook nog bij dat je niet met ze kan bellen, maar alleen contact kan hebben per mail en als er wel contact met je word opgenomen dan laten ze hem heel kort overgaan en hangen ze weer op! Goedkoop is dus duurkoop bij de Hema"

Mevr. olfa hammouda

2 jaren geleden

6

"Het is eerst keer -geen ervaring-maar het is duidelijk..."

Dhr. Tellekamp Booland

2 jaren geleden

8

"Ben wel tevreden over de Hema verzekeringen alleen moeilijk om bij de garage over te schrijven"

Pienk Van Blaugenstein

2 jaren geleden

2

"(vooraf, ik ben niet zo lang. Ik ben maar 1 meter 69 en al 18 jaar oud. Dat zorgt ervoor dat ik meestal 13 lijk, niet qua mijn gezicht of stem, maar wel qua lengte) Ik was laatst bij de hema, en ik was van plan twee hotdogkits, drie kaasbroodjes en wat chocola voor mijn 13 jaar oude broertje die met me mee kwam te kopen. Ik was dus naar de Halloween pompoenen aan het kijken en toen zag ik dat er geen prijskaartje bij stond dus ik dacht "nou laat maar dan" Ik ging dus naar de chocolade maar er stonden allemaal kaartjes met zoveel procent korting met een klantenpas, omdat ik dat niet heb moest ik de normale prijs zien dus ik deed dat kaartje omhoog en ineens hoor ik bij de koeling met de hotdogkits "heb je wat nodig" Nou ben ik volwassen. Ik ben wel jonger dan die medewerkster zeker maar ik vind toch dat ze de regels moet volgen. Ik heb zelf bij de Jumbo gewerkt en ik weet dat de regels zijn dat je iedereen met u moet aanspreken. Ik zei toen "ik ben aan het kijken" en ze bleef me daar aankijken en daar staan, wat mij vertelde dat ik niet welkom ben. Op dit punt dacht ik het volgende: 'wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?! Ik probeer gewoon mijn boodschappen te doen en ik word als een delinquent behandeld? Ik ben gewoon een normale klant die altijd bij hema komt' dus ik zei "oké ik ga weg hoor als u dat wilt" ze zei toen "ik probeer gewoon mijn werk te doen" en als reactie daarom zei ik "u moet niet zo met klanten om gaan als u uw werk probeert te doen" (ik denk het ook dat haar werk was om de hele tijd ons in de gaten te houden) en zei ze vervolgens "ga maar weg!" Dit is het ergste wat ik in een winkel heb meegemaakt. Ik kom hier nooit meer"

Mevr. b.

2 jaren geleden

6

"Jammer dat alles via de mail moet, dit maakt het niet altijd makkelijk om dingen snel of goed te regelen"

R.K. Kocela

2 jaren geleden

10

"Alles Oké, zo snel en goedkoop"

Dhr. Vermij

2 jaren geleden

6

"Twee premieberekeningen met wel heel verschillende bedragen en bijna dubbel zoveel als de premie die ik onlangs nog betaalde!"

Dhr. wolleswinkel

2 jaren geleden

10

"makkelijk en snel alles geregeld en tegen een goede prijs ."

MARION

2 jaren geleden

6

"alleen ingeschreven. Verdere afhandeling en service in geval van nood moeten nog blijken."

Dhr. Pottinga

2 jaren geleden

4

"Beste Hema, Ik had reeds een verzekering lopen voor een andere scooter. Ik moet nu opnieuw afsluiten anders dan dat ik de scootergegevens kan wijzigen en kan continueren. Ik betaal opnieuw kosten voor het afsluiten en de verzekering is duurder! Hoor graag uw commentaar! vr gr Henk"

Dhr. Niezen

2 jaren geleden

10

"Overzichtelijke gebruiksvriendelijk"