algemeen
- Hoe kan ik mijn dekking wijzigen?
- Maakt het voor de premie van mijn brommer-, auto- of woonpolis uit waar ik woon?
- Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met de verzekering?
- Is het mogelijk om mijn premie in termijnen te betalen?
- Ik woon in Belgie. Kan ik ook een verzekering bij HEMA afsluiten?
- De eerste factuur is veel hoger dan ik heb berekend op de website. Hoe kan dat?
- De premie is nog niet afgeschreven. Ben ik wel verzekerd?
- Ben ik na het aanvragen van de verzekering direct verzekerd?
- Ik ga verhuizen. Hoe geef ik de wijzigingen door?
- Hoe kan ik HEMA Verzekeringen telefonisch bereiken?
- Ik heb een verkeerde ingangsdatum gekozen. Kan ik dit nog aanpassen?
- Hoe dien ik een klacht in?
- Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik de activeringsmail niet heb ontvangen?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd voor mijn online polismap, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als ik de activeringsmail niet heb ontvangen?
- Het inloggen in mijn online polismap lukt niet. Wat moet ik doen?
- Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd voor mijn online polismap, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?
- Wanneer gaat mijn verzekering in?
- Wat is de opzegtermijn voor een verzekering?
- Wat is de looptijd van een verzekeringscontract?